Mely országokba szállítasz?
Mely országokba szállítasz?
Az eternal.hu weboldal csak Magyarország területére szállít rendeléseket. Ha Romániában szeretnél rendelni, látogasd meg a következő weboldalt: eternal.ro
Mennyi idő alatt kapom meg az online megrendelt termékeket?
Mennyi idő alatt kapom meg az online megrendelt termékeket?
Munkanapokon 14:00 óráig leadott rendelések általában egy munkanap alatt érkeznek meg. 14:00 óra után leadott rendelések kiszállítása általában a második munkanapon történik.
Kell-e fiókot létrehoznom a rendelés leadásához?
Kell-e fiókot létrehoznom a rendelés leadásához?
A rendelés leadásához szükséges egy email cím megadása, ami alapján automatikusan létrejön a fiókod. Bejelentkezhetsz emailben kapott hozzáférési kóddal, jelszóval, vagy Facebook és Google fiókoddal.
Hogyan iratkozhatok fel/leiratkozhatok az Örökkévaló hírlevélről?
Hogyan iratkozhatok fel/leiratkozhatok az Örökkévaló hírlevélről?
A főoldalon található szekcióban tudsz feliratkozni, a legutolsó kapott hírlevélben pedig a "Leiratkozás" gombra kattintva mondhat le a feliratkozásról.
Hogyan léphetek kapcsolatba az Eternalrel?
Hogyan léphetek kapcsolatba az Eternalrel?
Kapcsolatba léphetsz velünk a weboldalon keresztül chat ablakon, az iroda@eternal.hu email címen, vagy telefonon a +36 301 888 031-es számon.
Telefonos megrendeléseket fogad?
Telefonos megrendeléseket fogad?
Ha telefonon szeretnél rendelni, hívd a +36 301 888 031-es telefonszámot hétfőtől péntekig 08:00 és 16:00 óra között.
Hogyan módosíthatom a szállítási dátumokat?
Hogyan módosíthatom a szállítási dátumokat?
A "Saját fiókom - Szállítási adatok" részen keresztül tudod módosítani a szállítási adatokat.
Hogyan küldhetek jelentést?
Hogyan küldhetek jelentést?
Bejelentést vagy panaszt a +36 301 888 031-es telefonszámon vagy az iroda@eternal.hu email címen keresztül küldhetsz.
Hol láthatom a rendelésem állapotát?
Hol láthatom a rendelésem állapotát?
A "Fiókom - Rendelések" részen belül ellenőrizheted a rendelés állapotát.
Nem kaptam megrendelés visszaigazoló e-mailt. Mit tehetek?
Nem kaptam megrendelés visszaigazoló e-mailt. Mit tehetek?
Ha nem kaptál meg megerősítő emailt, ellenőrizd a Spam (Levélszemét) mappádat, és lépj kapcsolatba velünk a +36 301 888 031-es telefonszámon vagy az iroda@eternal.hu email címen.
Hogyan módosíthatok vagy törölhetek egy rendelést?
Hogyan módosíthatok vagy törölhetek egy rendelést?
A "Rendeléseim" szekcióban 30 percen belül módosíthatod vagy törölheted a rendelést.
Hogyan szervizelhetek egy terméket?
Hogyan szervizelhetek egy terméket?
Bejelentkezés az ügyfélfiókodba: Lépj be az ügyfélfiókodba a weboldalon vagy az alkalmazásban.
Űrlap kitöltése: Töltsd ki a dedikált űrlapot, amelyet a szervizbe küldéshez készítettek. Ezen az űrlapon megadhatod a termék adatait és a hibaleírást.
Kapcsolatfelvétel a GLS ügynökével: Az űrlap kitöltését követően 24-48 órán belül felkeres egy GLS ügynök, aki átveszi a hibás terméket. Fontos, hogy gondosan csomagold be a terméket, hogy védve legyen a szállítás során. Ne felejtsd el a csomagba beletenni a számla másolatát, vagy feltüntetni a számla számát az űrlapon.
Figyelmeztetés a garanciális feltételekre: A hajvágó gépek emelői, pengéi és házai, valamint az elektromos készülékek vezetékei és akkumulátorai nem tartoznak a garancia hatálya alá. Ezeket az alkatrészeket csak térítés ellenében lehet cserélni vagy javítani.
Garanciális termékek javítása: A garanciális termékeket legfeljebb 15 napon belül megjavítjuk és visszaküldjük attól a naptól számítva, amikor átadtad a csomagot a GLS ügynökének.
Kapcsolatfelvétel a Szerviz Osztállyal: Ha a hiba nem tartozik a garancia hatálya alá, vagy a termék már nincs garanciális időszakban, egy kollégánk a Szerviz Osztályról felveszi veled a kapcsolatot.
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
Hogyan küldhetek vissza egy terméket?
Ha nem vagy teljesen elégedett egy vásárlással, lehetőséged van a termék cseréjére vagy visszaküldésére, díjmentesen, a vásárlástól számított 90 napon belül.
A nálunk vásárolt termék visszaküldéséhez kérjük, jelentkezz be az ügyfélfiókodba, és töltsd ki a dedikált űrlapot.
Az űrlap kitöltését követően 24-48 órán belül felveszi veled a kapcsolatot a futárszolgálat egyik ügynöke, aki átveszi a visszaküldeni kívánt terméket. Neked csak annyi a dolgod, hogy gondosan becsomagold a terméket, hogy ne sérüljön meg a szállítás során. Ügyelj arra, hogy ne ragaszd az AWB-t a termék dobozára. Ne felejtsd el a csomagba beletenni a számla másolatát vagy feltüntetni a számla számát az űrlapon.
Elküldés előtt kérjük, ellenőrizd, hogy a termék vagy termékek megfelelnek az alábbi feltételeknek:
A vásárlástól számított 14 naptári napon belül vagy, ha magánszemélyként vásároltál, illetve 90 napon belül, ha forgalmazóként vagy szalonként.
A termék eredeti állapotban van, sértetlen eredeti csomagolásban, minden tartozékkal/ajándékkal együtt, amivel kiszállították.
A terméket nem használták.
Amennyiben a három feltétel bármelyike nem teljesül, a visszaküldést elutasítjuk.
A visszaküldés feldolgozási ideje legfeljebb 4 munkanap a csomag futárnak történő átadásától számítva. Ha további információra van szükségünk a visszaküldés feldolgozásához, egyik kollégánk a Szerviz és Visszaküldési Osztályról felveszi veled a kapcsolatot.
Felhívjuk figyelmedet, hogy egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhetők vissza azok a termékek, amelyeket a fogyasztó felbontott és használt (pl. hajvágógépek, kontúrozó gépek, borotvák, illetve minden olyan termék, amely használat után érintkezik a felhasználó bőrével).
Mely termékeket nem lehet visszaküldeni?
Mely termékeket nem lehet visszaküldeni?
Nincs probléma, ha meggondolod magad. Az általunk forgalmazott termékeket 14 napon belül visszaküldheted a weboldalon elérhető visszaküldési űrlapon keresztül, saját fiókodból. Fontos azonban tudnod, hogy bizonyos termékek nem küldhetők vissza:
Az általad megadott specifikációk szerint készített vagy egyértelműen személyre szabott termékek.
Bontatlanul zárt termékek, amelyek egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhetők vissza, és amelyeket már kibontottál (pl. hajnyírók, hajvasalók, hajformázók, hajszárítók, kozmetikai eszközök).
Olyan termékek, amelyek természetükből adódóan elválaszthatatlanok más elemektől.
Bármely termék, amely látható használati jeleket mutat, és nem javítható meg szervizünk segítségével.
A megrendelt termék nem felel meg a weboldalon található leírásnak. Mit tehetek ebben az esetben?
A megrendelt termék nem felel meg a weboldalon található leírásnak. Mit tehetek ebben az esetben?
Ha a rendelt termék nem felel meg a weboldalon leírtaknak, az alábbiakat teheted ilyen esetben:
Amennyiben nem a megrendelt terméket kaptad meg, kérjük, jelezd ezt 14 napon belül. A hibás kiszállítás esetén visszaküldheted a terméket. Ehhez töltsd ki a Visszaküldési Űrlapot az ügyfélfiókodban. Az űrlap kitöltését követően 24-48 órán belül a GLS futár felveszi veled a kapcsolatot, hogy egyeztessen a termék visszaküldésének részleteiről. Kérjük, hogy a terméket/termékeket a lehető legjobban az eredeti állapotukhoz hasonlóan csomagold vissza.
Az átvett csomagból hiányzik egy megrendelt termék. Mit tehetek?
Az átvett csomagból hiányzik egy megrendelt termék. Mit tehetek?
Ha a kapott csomagból hiányzik egy megrendelt termék, kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 301 888 031-es telefonszámon, vagy írj nekünk az iroda@eternal.hu e-mail címre. Bár rendszerünkben ritkán, de előfordulhatnak hibák, és mihamarabb intézkedni fogunk annak érdekében, hogy megoldjuk a problémát.
A termékeim hibásan érkeztek. Mit tehetek ebben az esetben?
A termékeim hibásan érkeztek. Mit tehetek ebben az esetben?
Kérjük, ellenőrizd a csomagokat, mielőtt átveszed őket a futártól. Győződj meg róla, hogy a dobozok nem mutatnak ütésnyomokat, töréseket, folyadékszivárgásokat vagy felbontás jeleit. Ha bármely ilyen problémát észlelsz, ne vedd át a csomagot, és vedd fel velünk a kapcsolatot az iroda@eternal.hu e-mail címen. Így mihamarabb kicseréljük a hibás termékeket.